رئیس هیئت بازرسی انتخابات کرمان:

هیچ گونه تخطی از قانون انتخابات، پذیرفتنی نیست 

نعمت‌الهی گفت: هیچ گونه تخطی از قانون از سوی هیچ کس پذیرفتنی نیست و بهره‌برداری مغایر با قانون از ظرفیت‌های دولتی در امر انتخابات صحیح نیست. 

نشست مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کرمان و رئیس هیئت بازرسی انتخابات با معاونین و کارشناسان در محل سالن جلسات دفتر برگزار شد. 

 روح‌الله الرضا نعمت‌الهی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کرمان و رئیس هیئت بازرسی انتخابات با اشاره به محور‌های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در موضوع برگزاری انتخابات پیش رو مشتمل بر مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت گفت: سلامت انتخابات، مهم ترین مسئله این هیئت است. 

او با اشاره به قانون جدید انتخابات افزود: هیچ گونه تخطی از قانون از سوی هیچ کس پذیرفتنی نیست و بهره‌برداری مغایر با قانون از ظرفیت‌های دولتی در امر انتخابات صحیح نیست. 

نعمت الهی از مردم درخواست کرد: برای تحقق سلامت انتخابات و صیانت از انتخاب مردم به منظور گزارش موارد احتمالی مغایر با قانون، از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۱ یا وبگاه سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) اقدام کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.